Gadżety reklamowe w budowaniu lojalności klienta

Powszechnie mówi się, że uzyskanie nowego klienta jest 10 razy droższe od zatrzymania obecnego. Jest w tym bardzo dużo prawdy, dlatego należy przyjąć odpowiednie strategie, prowadzące do zwiększenia lojalności nabywców wobec naszego sklepu.

Klienci bardzo lubią, kiedy dostaną coś od firmy. Coś więcej niż to, na co się umawiali, jakiś bonus, którego nie oczekiwali. Efekt pozytywnego zaskoczenia jest bardzo silny i pozostaje na długo, dzięki czemu zwiększa się szansa na zatrzymanie klienta u siebie.

Akcesoriów, które można zaoferować klientowi jest co niemiara, w tym takie, które nie obciążą za bardzo naszego budżetu.

Niezależnie od branży sklepu, można klientowi dać brelok reklamowy. Przydaje to się priorytetowo w punktach dorabiania kluczy, albo w przypadku firm montujących drzwi albo wymieniających zamki. Breloki są bardzo tanie, zatem można posiadać ich ogromną ilość przygotowaną na każdą okazję i wywołać pozytywne emocje u klienta. Jeszcze ciekawszym, choćby odrobinę droższym wyjściem są kubki reklamowe z nadrukiem. Takie rzeczy w domu przydają się w każdym momencie, bo kubki i szklanki w wielu wypadkach się tłuką, zatem każda dodatkowa sztuka będzie ze stuprocentową pewnością wykorzystywana. Praktycznymi gadżetami, którymi można obdarować klienta są również notesy z logo, zrealizowane do tworzenia notatek wszelkiego rodzaju. Niezależnie od tego, czy klient będzie używał takiego notesu do pracy, czy do budowy listy zakupów, ważne jest, że będzie miał ciągły kontakt z naszym logo. Przy wyborze odpowiednich materiałów reklamowych, pamiętajmy o ichniejszym do profilu naszej firmy.

Zobacz również: brelok reklamowy.